Buscar

List

Fiske Restaurant



Assalamualaikum

Bangun pagi gosok gigi (teringat time sekolah tadika dulu..lagu wajib) mandi iron baju siap siap pergi kerja. Itula rutin harian seorang wanita yang berkerjaya..cewahh!bekerjaya sangat kan..itulah rutin harian aku..lepas tu pilih kasut mana nak pakai..yg pasti biar match..gittuuu..hehe..jalan kaki pergi lrt..masuk je tren terus bukak phone..yang ni bukan rutin aku sorang je..mostly semua cenggituu..sambil tgk phone muke stress je memasing..haha..aku pun duk belek2 la apa yang best sgt dalam fon aku ni..xde apa pun just wasap2 group je xabis2 membuatkan phone aku bergetar2..baca2 then boring bukak pulak fb...duk scroll2 terbaca la membe aku share "9 Restoran 'Western' Halal Yang Anda Mesti Kunjung Sekitar KL Dan Selangor"..ok bookmark dulu..
Lepas tu share kt cik tunang.."ok jom!" ..lupakan kejap pasal diet..hikhik..so paling dekat dengan rumah kitorang fiske...dah lama plan nak g fiske ni tapi tak sampai sampai..bila sampai je kedai selalu tutup..selalu salah timing...rupanya kedai dia tutup hari isnin..so monday jangan pergi ye.."CLOSED MONDAY" ..
Harini balik awal..cik tunang pening kepala..so dinner malam ni kt area2 rumah je..Fiske...nama tak melambangkan kedai western pun..kalau tak tahu memang ingat kedai biase je..tapi seriously dia punya western sedappp sangattt...
Setiap kali pergi western mesti aku nak order lamb or beef..so kali ni nak rasa lamb kt sini pulak. So aku order special lamb and ciktunang breaded chicken chop and chicken soup...semua sedappppp! Harga pun tak mahal..berbaloi baloi..




Special lamb 
dalam mangkuk tu spaggetti + mushroom soup (best gilee)

Chicken soup



breaded chicken chop


0 comments:

Followers

Popular posts