Buscar

List

Nuffnang Cash Out

Since final exam dah abis..dan takde dah nak fikir study..assignment...etc..kecuali keja...memang keja tak kan abis la kan..berblogwalking laaa...huhu...jalan-jalan blog membe..update blog..etc..
sambil duk berblogwalking ,terbaca la entri membe bercerita tentang churp2...dan kt entri tu jugak ade cerita pasal nuffnang..baru la aku teringat akan nuffnang..so sapa yang tak pernah tahu pasal nuffnang..sila klik cni..aku pun pernah register..dah lame sangat tak masuk tengok berapa sen yang ada..kalu dulu..masa mula-mula register dan mula-mula ada blog..tiap-tiap hari bukak...dan tiap-tiap pagi sebelum start keje berblogwalking dulu...haha..sebab orang cakap kene sentiasa berblogwaling untuk naikkan traffic..huhu..
tapi sekarang dah malas..huhu..sebabnya lambat jugak nak tambah duit kat account nuff ni ..dengan blog aku yang begitu simple dan bersahaja..kalau rajin berblog memang cepat la naik..tapi aku ni kekadang je rajin..huhu...
Tapi kali ni bile bukak,sebenarnya aku dah boleh cash out duit tu..
seeeee..
whoohoo...
RM50 hinggit je pun...hoho..


p/s : Sesiapa yang terlawat blog ni ,sila lah rajin-rajin klik iklan nuff di blog ni yer...itu juga dikira bersedekah..banyak pahala ni orang yang bersedakah..hahaha..^_~

0 comments:

Followers

Popular posts